Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sprężyny w Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sprężyny w Octavii

    Jesli mi sie uda dotrzec to bedzie prownanie kto mial lepsza serie
    :lol: suppeerr :lol: Zobaczymy kto swoją ciorał na początku :szeroki_usmiech

  • #2
    Sprężyny w Octavii

    Ostatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
    Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
    Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
    Piotruś
    AGR(RIP) + ALH

    Komentarz


    • #3
      Re: Sprężyny w Octavii

      Zamieszczone przez Piotrus
      Ostatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
      Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
      Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
      przyłączam się do pytania :!: :idea: :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        A ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
        Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
        TDI 205PS

        Komentarz


        • #5
          Weitec?.....tył jest troszke wyzej niz przód i wcale tak łatwo nie siada.......

          Komentarz


          • #6
            Masz może u siebie?Chętnie bym obadał empirycznie
            Kiedyś Berti z autokacika miał komplet Weitec'a u siebie i ZTCP to mu sporo siadło, do tego było tak twarde że plomby wypadały :wink:
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz


            • #7
              mam u siebie cały zestaw...tzn amortyzatory i sprężyny...obnizenie -35 i faktycznie tak jest....twardosc jest moim zdaniem akurat...tzn mozna bezstresowo sie przemieszczać po warszawskich ulicach nawet na oponach 225/45...a jednoczesnie w zakrętach trzyma sie całkiem fajnie.....co do Eibachów to w Ibizie miałem to samo...siadały pod obciążeniem strasznie....

              Komentarz


              • #8
                też przyłączam się do pytania,
                dodatkowo kombinuję jeszcze nad wyborem b6 czy b8 ?? :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  A ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
                  Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
                  BaPit ma B6 i u niego poszło w dół conajmniej o obiecane 30mm :?
                  najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
                    A moze sprezyny od RS-a :?: w sumie RS jest chyba o te 15mm nizszy :roll:
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                      najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
                      A moze sprezyny od RS-a :?: w sumie RS jest chyba o te 15mm nizszy :roll:
                      ale od 1.8T :!: a TDI, zwłaszcza 130 nie wiedzieć czemu, jest dużo cięższe, więc te same sprężyny usiada więcej :?
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        ale od 1.8T :!: a TDI, zwłaszcza 130 nie wiedzieć czemu, jest dużo cięższe, więc te same sprężyny usiada więcej :?
                        Tez mnie to zastanawia ,co w TDI jest takie ciezkie w porownaniu do 1,8T? :roll:
                        Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Samiec
                          Tez mnie to zastanawia ,co w TDI jest takie ciezkie w porownaniu do 1,8T? :roll:
                          Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:
                          nie wiem, ale według danych technicznych TDI 130KM w hatchbacku jest cięższe od 1.8T w Combi :? zresztą zawsze silnik diesla jest cięższy... ostatnio ktoś na autokaciku pokazywał foty Punto JTD ze sprężynami obniżającymi... zamiast 30mm siadał chyba z 70 i to powtarzalnie na drugim komplecie sprężyn :?
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            ... ostatnio ktoś na autokaciku pokazywał foty Punto JTD ze sprężynami obniżającymi... zamiast 30mm siadał chyba z 70 i to powtarzalnie na drugim komplecie sprężyn :?
                            W gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z Link (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Samiec
                              Cena z Link (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
                              poczekaj :diabelski_usmiech , do końca tygodnia będę już miał ofertę Fosabu w 'dobrych' cenach :diabelski_usmiech
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Samiec
                                W gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z Link (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
                                tył niech se siada, ważny jest przód :? dzięki za info, jest to jakaś opcja :idea:
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                                  Zamieszczone przez Samiec
                                  W gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z Link (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
                                  tył niech se siada, ważny jest przód :?
                                  czyli bedzie wersja "skradająca sie" Octavii :szeroki_usmiech k

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    zalozyc na tyl srube-dystans tak sam jak jest dawany do zestawow z gwintem

                                    chyba waitec to ma w ofercie ale nie tylko on z pewnoscia

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez MiKruS
                                      A ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
                                      Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
                                      ma. właściwie miał - BaPit w poprzednim sezonie :wink: . Przód na seryjnych sprężynach idzie o ok. 1 cm w górę. Na eibachach ok. 3.5 cm w dół względem serii. Niestety na polskie drogi to czasami za nisko

                                      Pozdr!
                                      BP

                                      [ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:15 ]
                                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                                      najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
                                      i właśnie ten temat zapodałem dzisiaj Panom na ul. Uczniowskiej. jak mi odpiszą, zaraz zdam Wam relację. co do tyłu, to podnoszę o 1.5 cm (dzięki życzliwości firmy Trax Racing), czyli będzie o ok. 2 cm niżej, niż seria.

                                      Pozdrawiam,
                                      Bartek

                                      [ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:18 ]
                                      Zamieszczone przez Samiec
                                      W gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z Link (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
                                      tylko dystanse na tył warto dodatkowo przymocować. Co prawda prawdopodobieństwo "wyskoczenia" sprężyn jest znikome, ale jednak >0... Jest to jednak jakaś opcja k

                                      Pozdr,
                                      BP
                                      była mocna Octa, a jest konik
                                      Greckie Delikatesy

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        BaPit, udalo sie cos ustalic :?:

                                        A ja sie tak zastanawiam, co by sie stalo jakby przy zakladaniu B6 uciac od sprezyn seryjnych pol zwoju lub caly :?: :roll:
                                        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                        Perfect service by DobryGrzesWawa

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Jackal
                                          A ja sie tak zastanawiam, co by sie stalo jakby przy zakladaniu B6 uciac od sprezyn seryjnych pol zwoju lub caly :?: :roll:
                                          Ja ogolnie nie polecam,samochod bedzie nizszy ,ale tak samo mieki :roll: co moze przyblizyc spotkanie miski z asfaltem :wink: ale ja to laik w tych sprawach jestem :szeroki_usmiech Niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowie
                                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            O obniżeniu u mnie nawet nie myślę raczej o utwardzeniu tej wysokości co aktualnie, ponieważ moja osłona silnika i tak oświetla drogę iskrząc o asfalt przy głąbokich koleinach.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Samiec
                                              Ja ogolnie nie polecam,samochod bedzie nizszy ,ale tak samo mieki :roll: co moze przyblizyc spotkanie miski z asfaltem :wink: ale ja to laik w tych sprawach jestem :szeroki_usmiech Niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowie
                                              przy B6 NIE JEST TAK SAMO MIĘKKI a ucinanie seryjnych sprężyn to jakaś paranoja :shock: jak juz to do gości którzy się tym zajmują, ale oni chyba nie będą tego ucinać tylko ściskać conajwyżej :roll:
                                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                              http://www.disi-tune.pl
                                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                              Był WRX
                                              Była Octa

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X