Jesli mi sie uda dotrzec to bedzie prownanie kto mial lepsza serie
Sprężyny w Octavii
Zwiń
X
-
Sprężyny w Octavii
Ostatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
-
-
Re: Sprężyny w Octavii
przyłączam się do pytania :!: :idea: :roll:Zamieszczone przez PiotrusOstatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
mam u siebie cały zestaw...tzn amortyzatory i sprężyny...obnizenie -35 i faktycznie tak jest....twardosc jest moim zdaniem akurat...tzn mozna bezstresowo sie przemieszczać po warszawskich ulicach nawet na oponach 225/45...a jednoczesnie w zakrętach trzyma sie całkiem fajnie.....co do Eibachów to w Ibizie miałem to samo...siadały pod obciążeniem strasznie....
Komentarz
-
-
BaPit ma B6 i u niego poszło w dół conajmniej o obiecane 30mm :?Zamieszczone przez MiKruSA ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ale od 1.8T :!: a TDI, zwłaszcza 130 nie wiedzieć czemu, jest dużo cięższe, więc te same sprężyny usiada więcej :?Zamieszczone przez SamiecA moze sprezyny od RS-a :?: w sumie RS jest chyba o te 15mm nizszy :roll:Zamieszczone przez MisiekWAWnajchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Tez mnie to zastanawia ,co w TDI jest takie ciezkie w porownaniu do 1,8T? :roll:Zamieszczone przez MisiekWAWale od 1.8T :!: a TDI, zwłaszcza 130 nie wiedzieć czemu, jest dużo cięższe, więc te same sprężyny usiada więcej :?
Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:
Komentarz
-
-
nie wiem, ale według danych technicznych TDI 130KM w hatchbacku jest cięższe od 1.8T w Combi :? zresztą zawsze silnik diesla jest cięższy... ostatnio ktoś na autokaciku pokazywał foty Punto JTD ze sprężynami obniżającymi... zamiast 30mm siadał chyba z 70 i to powtarzalnie na drugim komplecie sprężyn :?Zamieszczone przez SamiecTez mnie to zastanawia ,co w TDI jest takie ciezkie w porownaniu do 1,8T? :roll:
Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
W gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:Zamieszczone przez MisiekWAW... ostatnio ktoś na autokaciku pokazywał foty Punto JTD ze sprężynami obniżającymi... zamiast 30mm siadał chyba z 70 i to powtarzalnie na drugim komplecie sprężyn :?
Komentarz
-
-
poczekaj :diabelski_usmiech , do końca tygodnia będę już miał ofertę Fosabu w 'dobrych' cenach :diabelski_usmiechZamieszczone przez SamiecCena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
tył niech se siada, ważny jest przód :? dzięki za info, jest to jakaś opcja :idea:Zamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
czyli bedzie wersja "skradająca sie" Octavii :szeroki_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWtył niech se siada, ważny jest przód :?Zamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
k
Komentarz
-
-
danielpoz
zalozyc na tyl srube-dystans tak sam jak jest dawany do zestawow z gwintem
chyba waitec to ma w ofercie ale nie tylko on z pewnoscia
Komentarz
-
ma. właściwie miał - BaPit w poprzednim sezonie :wink: . Przód na seryjnych sprężynach idzie o ok. 1 cm w górę. Na eibachach ok. 3.5 cm w dół względem serii. Niestety na polskie drogi to czasami za niskoZamieszczone przez MiKruSA ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
Pozdr!
BP
[ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:15 ]
i właśnie ten temat zapodałem dzisiaj Panom na ul. Uczniowskiej. jak mi odpiszą, zaraz zdam Wam relację. co do tyłu, to podnoszę o 1.5 cm (dzięki życzliwości firmy Trax Racing), czyli będzie o ok. 2 cm niżej, niż seria.Zamieszczone przez MisiekWAWnajchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
Pozdrawiam,
Bartek
[ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:18 ]
tylko dystanse na tył warto dodatkowo przymocować. Co prawda prawdopodobieństwo "wyskoczenia" sprężyn jest znikome, ale jednak >0... Jest to jednak jakaś opcjaZamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
k
Pozdr,
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Ja ogolnie nie polecam,samochod bedzie nizszy ,ale tak samo mieki :roll: co moze przyblizyc spotkanie miski z asfaltem :wink: ale ja to laik w tych sprawach jestem :szeroki_usmiech Niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowieZamieszczone przez JackalA ja sie tak zastanawiam, co by sie stalo jakby przy zakladaniu B6 uciac od sprezyn seryjnych pol zwoju lub caly :?: :roll:
Komentarz
-
-
Gość
O obniżeniu u mnie nawet nie myślę raczej o utwardzeniu tej wysokości co aktualnie, ponieważ moja osłona silnika i tak oświetla drogę iskrząc o asfalt przy głąbokich koleinach.
Komentarz
-
przy B6 NIE JEST TAK SAMO MIĘKKI a ucinanie seryjnych sprężyn to jakaś paranoja :shock: jak juz to do gości którzy się tym zajmują, ale oni chyba nie będą tego ucinać tylko ściskać conajwyżej :roll:Zamieszczone przez SamiecJa ogolnie nie polecam,samochod bedzie nizszy ,ale tak samo mieki :roll: co moze przyblizyc spotkanie miski z asfaltem :wink: ale ja to laik w tych sprawach jestem :szeroki_usmiech Niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowie
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz